Startsidan

Todays repeat

Skrivet:    ·  Allmänt
Sköna dag. Haft x antal timmar i soffan och bara slötittat. Ingen stress här inte. Precis som det ska va på helger och lediga dagar. Just tagit tag och börjat tänka lite kväll här. Man blir lätt slö och timmarna har en förmåga att försvinna. Målat tånailsen och rakat benen. Funderar på lockar? Det är ju ändå påsk. ;) Men har en känsla av att jag kommer ångra mig och platta ut allt igen. Och det har jag varken tid eller ork med. Trivs ju som bäst i platt måste jag säga, men lockar på nyår är dock ett måste. Och så va det kläder. Ständigt detta i-landsproblem... Poppar Probz och är allmänt taggad och sugen på lite rosse ikväll. 
 
Blir nog en bra kväll! PUSS <3
  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR