Startsidan

Nätshoppar lite

Skrivet:    ·  Allmänt
Sköna helg! 
Hemma och myser. Inga större projekt eller planer, bara vaaaa. Hur gött som helst. Och en sån kväll där det faktiskt inte händer så mycket. Några ligger nedbäddade med feber, nån har foglossning och kan inte röra sig, några har parmiddag, nån är i Gävle, några jobbar och några är som jag, hemma. 
Och det är väl just då man ska passa på att bara njuta?! 
HOME SWEET HOME <3
Vinet och det sociala fick jag ju ändå igår och ska jag vara ärlig så tog vinet rätt hårt. Magen inte okej idag, lite illamående och kroppen trött. På fyra glas?! Sjukt. Kan ju va nåt jag fått i mig oxå. Eller inte fått i mig! ;) Blir nog en lugn kväll i soffan af. Nätshoppar lite, än så länge med ögonen. Så mycket man vill ha nuuuu!! 







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR