Startsidan

what a day

Skrivet:    ·  Allmänt
Tung i huvudet. Jobbiga kunder. Täppt i snoken. Suck.
Får helt enkelt avstå träningen idag, även om jag erkänner att jag vill. Men kroppen får vila lite ikväll.
Ska kränga lite kläder vid fem, sen tänkte jag ta en skön pw. Lite luft skadar ju inte!
Och så tar vi tidig kväll, BB i soffan, lite mat och bara vara. Det ska bli guuuuld. Så vaknar man pigg imorrn och då är det redan onsdag. Ser fram emot helgen sjukt mycket! Och jag får ju långhelg eftersom jag är ledig på fredag. Shopping och Ikea med mams på dan. Gött mos. Lite lösa planer i helgen annars, men häng med bästis blir det. Tänkte faktiskt bjuda min fina vän på mysfika på Espressohouse. (!!) Så om du läser det här Juttplutt så vet du! ;) Ibland känner man bara för att göra sånt. Småsaker i vardagen ni vet, sånt är myspys.
 
Bild från fikan förra söndagen. <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR