Startsidan

Orkidé gånger två

Skrivet:    ·  Allmänt
Go kväll fina!
Ligger i sängen och hade tänkt sova lite tidigare ikväll. Gick sådär, men innan 11 tänkte jag släcka allafall. Får se om jag lyckas! ;) En helkväll med BB i soffan. Vissa kvällar är man mer avslappnad och mindre stressad. Ikväll va en sån kväll. Har inte kollat telefonen hundraelva gånger och faktiskt varit inne i vad jag tittar på. Kan lätt bli så annars, flippar med mobilen och kollar hundra saker samtidigt, Snapchaten går varm och efter ett tag inser man att man har ingen aning om vad man kollar på. Men ikväll va en bra kväll. En mysig kväll.

Fick blomtips av Peppe i måndags, hon hade världens finaste orkidéer hemma. Stora, maffiga i tyg. Tänkte ändå slänga ut min äkta i sovrummet. Orkidéer är verkligen fint. När dom blommar
Så jag tog en promis till ÖB efter träningen. Ja, ni läste rätt. ÖB. Världens finaste för inga pengar alls.

Blev hur mysigt som helst! <3
Nu måste jag sluta om jag ska hinna släcka innan 11. ;)
Puss på er fina! 









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR