Startsidan

Update!

Skrivet:    ·  Allmänt
Just haft min eftermiddagsrast med Jutta! Man har ju  mycket att uppdatera, speciellt med en bästa vän som man delar allt med! <3 Guld värt.
 
Haft medlyssning hela dan typ, men nu äntligen kan jag fokusera på mitt sälj. Tar ju både tid och energi och lära upp alla nya, förklara och visa i detalj hur och varför vi gör som vi gör. Men nu så!
Fick veta bonusutbetalningen för september här precis och det va inte illa! ;)
Bästa hittils och bäst utbetalt av alla. (!!)
Undrar just vad jag ska köpa för dom pengarna.. Fasen så skön känsla när man vet att man får cred (i form av bonus) på allt man faktiskt säljer. Det är en sporre om nåt! Motiverad? Jooo tack!!
 
Även bokat tid för att fixa naglarna på lördag. Så till helgen får vi snygga naglar! Och det är faktiskt en viktig detalj, har man snygga naglar känner man sig kvinnlig och snygg, oavsett. Ska bli fiiint.
 
Slänger in en höstbild, keep it simple. <3
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR