Startsidan

Så mycket bättre

Skrivet:    ·  Allmänt
Ligger i soffan och kollar Så Mycket Bättre från igår. Ny säsong! 
Himla mysigt program faktiskt och man får verkligen en helt annan uppfattning om personerna under programmets gång. Som Ola Salo till exempel. Hade ingen aning om att han va så lugn, ödmjuk och mysig. Tänkte mer på Ola som galen, alltid svettig, i tighta trikåer, mer vild än tam. Typ. Men jag ändrade bild rätt snabbt. Nästa vecka är det Orup. Nostalgi! Honom har man lyssnat en del på. 
"Åh till Magaluf.."

Kanske ska ta en kopp te. Fast jag är ju inte jätteförtjust i varmt vatten. Erkänner. Tänker att te brukar va bra för magen annars. Jäkla mage och balla ur. Inte okej idag. Toan tur och retur hela kvällen om ni förstår. Inget jag ätit hoppas jag.. Det visst sig. Nog om det! 

Kolla in avsnittet om ni inte redan gjort det! Pussssss 







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR