Startsidan

Lördag kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Kände på mig att det skulle bli en bra kväll. Och det blev det! Fullt hus hos Jutta & Tim med en hel massa folk och trots en liten incident med rödvin på nya soffan och ett snott paket cigg hade vi en sjukt bra kväll! Men på riktigt, vem öppnar köksskåpet och tar ett gömt, fullt ciggpaket när man är på fest hos nån?! Alltsåvemgörså!?
Gick allafall ut en sväng sen och jag kan säga att det va länge sen jag dansat så mycket! Mer dancefloor och mindre bar. Den är bra faktiskt. Ett tips för att inte känna sig överkörd dagen efter. 

Tack alla! Grym kväll! Här kommer lite pics, sjukt kul att äntligen få hänga med Frida igen! Du är saknad älskade vän!!








Den enda bilden på mig & Jutta från kvällen, hååååååår! ;)



Kärlek och puss! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR