Startsidan

Fredagslåten

Skrivet:    ·  Allmänt
Sooool ute! Det är vi inte bortskämda med direkt! Tog lite luft med Alle på lunchen, välbehövligt. Försöker avsluta veckan på bästa sätt här nu. Inte haft väldens motivation den här veckan, vissa veckor är så. Man måste få ha dåliga, eller mindre bra veckor, för att kunna uppskatta dom veckor som man presterar grymt.
 
Men nu ska jag göra mitt bästa och kötta på! Sen tar vi fredag som bara vi kan!
Och helgen då? Jo men lördag ser vi fram emot! Vi börjar på bästa sätt, med kaffe & mysfrulle med bästis, egen träning på gymet, en sväng på stan och nya naglar.  Ä N T L I G E N ! Inte bestämt riktigt än hur jag vill ha dom, men en neutral rosa/beige med glitter tror jag det lutar åt. Kvällen glöggmingel hos Jess.
 
Whats your plaaan?
 
Här kommer fredagslåten! OM man blir pepp! ;)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR