Startsidan

Äntligen!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken dag! Fortfarande hemma med magen, men är verkligen på bättringsvägen! #pepppepp

Så till dagen. Mottagit soffan, packat upp. Hämtat byrån och fick flirta mig till ett släp eftersom den vägrade gå in i Idas stora bil. Men det gick tillslut. Kångkat & burit. Köpt nya balkongmöbler & piffat. Sen kom grabbarna grus vid 8 och på dryga timmen fick jag ett vardagsrum! Och hur snyggt blev det inte! Vilka grabbar alltså! Monterat soffan, hängt upp gardiner, spikat beslag, el-monterat hallampa och vips fick jag en helt ny lägga. 
Avslutade kvällen med att skåla i bubbel på bästa ballen! <3
Nöjd tjej kryper nu upp i min kingzisesäng, nyduschad och redo för första natten i nya lägenheten! 

LYCKA!!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR