Startsidan

Magen

Skrivet:    ·  Allmänt
 
Det här med magen. Idag har magen varit helt ur balans. Kanske inget man vill prata om sådär, men alltså. Hade det varit rötmånad kunde man ju förstå, men nu. Mitt i vintern.
Aja, bättre det än tvärtom kanske. Kanske är det utrensning helt enkelt, kanske är det citronvattnet som bidrar en del. Man kan ju alltid hoppas. Man vänjer ju lätt magen vid en speciell mat och jag är verkligen så. Äter jag nåt jag inte brukar så säger magen ifrån direkt. Den vill ha havregrynsgröt, inte för mycket mjölkprodukter, ingen laktos, helst inga kolhydrater, lagom med protein, hellre kyckling än kött, gärna varm mat till lunch och middag och gärna flera mindre mål. Då mår jag som bäst.
 
Hur mår du som bäst?
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR