Startsidan

Fikafredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hur mår ni fina ni?
Laddade för en vinig kväll, lite fredagsträning eller en mysig filmkväll i soffan?
 
Sitter på jobbet och känner mig ganska klar med dagens sälj. 2 bil, 3 hem och 1 olycksfall har jag fått in hittills. Vunnit 3 lotter som dessvärre inte gav nån vinst. Gillar presentkorten bättre faktiskt, har ingen jättetur när det gäller lotterier direkt. Inga storvinster för mig. Druckit alldeles för många kaffe, i hopp om att bli lite varm. Jäklar va jag fryser idag! Mer sugen på nåt varmt och dricka än bubbel just nu. Men ett glas rött till maten kan nog bli gött. Passar bra till hjortytterfilén. Strax slut på jobbdagen. Skönt med heeelg!
Sen väntar AW! Känns som vi kommer ta upp halva Fika ikväll. ;)
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR