Startsidan

...

Skrivet:    ·  Allmänt
Det är svårt ibland. När man är van att ses, prata i telefon i timmar och göra en hel massa spontana grejer ihop. Så kommer det en kärlek in i bilden och allt förändras. Inte allt kanske, men det blir andra prioriteringar. Självklart är det så. Vore ju konstigt annars. Men man får inte glömma sina vänner för det. Lätt att säga när man är singel kanske. Tro inte att jag inte förstår att det finns mindre tid och att man både vill och måste prioritera annorlunda. Men jag saknar att ses, hänga, prata i telefon i timmar och att göra spontana grejer ihop. 
Och ja, jag kommer säkert förstå. Den dagen jag är nykär och svävar på moln. Och ja, jag vet att ni finns, även om det är på lite andra villkor. 
Men ibland saknar man. <3













DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR