Startsidan

Blogginlägg

Skrivet:    ·  Allmänt
Följer en hel del bloggar. Läser allt från kända bloggare som Ida Warg, Alexandra Bring, Annica Englund mf. till mer okända bloggare som jag känner bra eller bara känner till. 
Det har blivit en livsstil, att blogga och att läsa bloggar.
 
Kollade ett inlägg från Alexandra Brings precis. Mycket bra skrivet om hennes stora intresse, träning. Klart man kan tycka att hon haft mycket gratis, med den jäkla kroppen, men jag hade faktiskt ingen aning att hon kämpat så hårt. Det är ju en livsstil och alla måste offra, mer eller mindre. Är målet högre kanske man måste offra mer och har man bättre förutsättningar kanske man måste offra mindre. Och om man tycker att den här tjejen har en sjukt snygg och vältränad rumpa, så ska ni bara veta att hon kört benpass 2-3 gånger i veckan i 2 år. Ingen alkohol. Inga gosaker och inget fredagsmys.
 
Imponerande! Verkligen. Dock kan jag känna att lagom ändå är bäst. För mig allafall.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR