Startsidan

Word

Skrivet:    ·  Allmänt
Relationer. Ibland tänker man för mycket. Man möter människor i livet, vissa för att stanna en kortare period och vissa för att stanna för alltid. Ju äldre man blir desto mer trygg blir man i sig själv och desto mer inser man vilka vänner man mår bra av och vilka relationer man får ut nåt av. Och framför allt, vilka som vill det bästa.

Jag är inte samma person idag som i högstadiet eller på gymnasiet. Jag är starkare, tryggare och nu vet jag vad vänskap verkligen kan ge. Det är ingen idé att analysera vänner som kommit och gått och varför vissa relationer inte finns kvar. Jag har världens, världens, finaste vänner omkring mig nu. Vissa nya och vissa gamla. Och det räcker. Där sätter jag punkt för detta inlägg. Klyschigt eller inte. 

Love you! 














DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR