Startsidan

Chokladproteinbollar

Skrivet:    ·  Allmänt
I helgen tänkte jag testa ett nytt recept!
Proteinpannkakorna blev en jättehit och har ätits inte bara en gång den här veckan! ;)
Riktigt enkelt och bra, till både lunch och mellis. Jag har ätit med både keso och kvarg med hallon. Gillar nog kvargen bäst. Skulle va kul och testa med lite andra smaker på proteinet, men både choklad och jordgubb/vitchoklad är sluuuut. Så det blir vanlij/vitchoklad tills jag får för mig att beställa hem mera.
 
Här kommer allafall ett recept på chokladproteinbollar! Testatesta.
 
 
 
125g keso
2 msk proteinpulver
2 msk kakao
1 msk stevia (ska testa utan)
2 msk vatten / 1 msk kvarg
1 krm snabbkaffe
Kokos att rulla i
 
Här är ett liknande:
 
125g keso
1,5 dl proteinpulver
1 msk kvarg
0,5 dl vatten
Kokos att rulla i
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR