Startsidan

Weekend!

Skrivet:    ·  Allmänt
Leeedigt!
Sitter på jobbet med ett skönt slappt gäng och får dom sista minuterna att rulla.
Skapligt överbemannade idag. Men slutar om 5, så för mig känns det helt okej. Tänkte drämma av ett pulsgångspass vid 6, innan vi drar till Flen och jobbar bar! Oh yeah! Blondinerna bakom baren, det ni! ;)
 
Annars har jag en ganska oplanerad ledighet framför mig, känns skööönt.
Ska kanske träffa Hanna på fredag, kanske träna på Hälso med Malmberg. Lördag frulle och träning med Juttplutt, kanske lite viiiin på kvällen. Söndag påskmiddag hos min extra familj Wadell / Ekberg. Tänk va lyx att ha en extrafamilj att krama och umgås med när min egen är på roadtrip! Det skulle alla ha, helt underbart.
Måndag kanske jag får till en dejt med Foppa.
 
Så lite planer, lite öppet och lite oplanerat. Precis så jag vill att det ska va! Och då finns det utrymme för det här spontana som kan va så guld!! Hoppas på lite solhäng och livsnjutning! ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR