Startsidan

Drömresan just nu

Skrivet:    ·  Allmänt
Thailand.
Känns som alla varit där. Njutit av kritvita sandstränder, turkost vatten, stark thaimat, shopping som nästan är gratis, massage och manikyr för inga pengar alls, en bungalow precis på stranden, färska frukter, hetta på dagarna, skön värme på kvällarna. Ja, LIVET. Nu är jag så sjukt sugen på riktigt.
Så fort jag hittar min kärlek så ska det bokas resa minsann!
Så jag får väl jobba på att bli kär nu så man kan få sig en resa! ;)
 
Kan det bli vackrare?
 
Koh Lanta - 13 reasons why I love Thailand
Drömmen, hur fint?
 
Nikeskor, jag skulle shoppa sönder mig! Drömmen! <3
 
THAILAND. Smart guide för förstagångsbesökare. Foto: Photographer Michael Folmer
Alltså. Jag vill åka nu!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR