Startsidan

Dax för lite nytt protein?

Skrivet:    ·  Allmänt
Börjar bli sugen på att betsälla hem lite nytt proteinpulver. Jag va ju riktigt duktig och tog alltid en shejk efter ett tufft styrkepass förut, men sen har jag lixom glömt bort det. Det va ju lite av en belöning efter passet och jag kan ärligt säga att jag LÄNGTADE efter shejken under passet. Belöning. Den bästa belöningen. Testat jordgubb/vitchoklad och choklad. Och båda smakerna fick högsta betyg. Rätt bra att kunna varva och köra varannan dag, då tröttar man aldrig heller. Och extra tillskott är ett måste om man ska bygga. Och starkare vill vi ju bli! Frågan är vilka smaker jag ska beställa hem nu?
 
159kr styck och det räcker ett bra tag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR