Startsidan

fortsättning..

Skrivet:    ·  Allmänt
OKTOBER:  Höst. Promenader . Mysfika på Hellmans. räning. Mor & dottermiddagar med Annica och Ida. Sleepover som på den gamla goda tiden. testade på CMS för första gången, tack vare Linn. En gång räckte. jaq blev fast. Minst sagt
.
 
 
 
 
 
 
 
NOVEMBER: Höstens bästa månad! Började med en STOR och jäkligt lyckad Halloweenfest med Hanna. Fixade och förberedde en del. Gjorde bål och spöken av mashmallows. Spindelkex och annat läskigt. Massa folk. Tror vi slutade i runt 40 pers hos Hanna. Jag och Jutta styrde lekar och det blev en sen (men sjukt rolig) kväll. En redig 12-timmars.
Åkte även till syster och killarna i Haag. Myste massor. <3
Hann oxå med en hela amazing weekend i Stockholm med Hanna, Jutta och Miranda. SHM, såklart! Galet är det enda rätta ordet. Vilken jäkla panghelg!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
DECEMBER: Julmånad med en massa glögg, julklappsinslagningar, peppisar och annat mys. Glöggfester som slutade hur galet som helst. Lite Halv 8-middagar, julbord med MQ. Extrajobb och bra pengar på Stenbro med Jutta. Och sen kom det stora steget, från att ha varit en inbiten friskistjej till att byta (upp) mig till det fantastiska CMS. Ångrar inte en sekund! SJUKT NÖJD. Min bästa julklapp från mig till mig.
Sen kom självaste julafton, juldagen och så avslutningsvis ett sjukt bra nyår. Det blev en BRA december!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR