Startsidan

Min vecka!

Skrivet:    ·  

Vardagarna är lika viktiga som helgerna. Faktiskt. Man kan inte bara stressa igenom veckorna och bara se fram emot helgen. Det funkar inte.
Guld värt med lite vardagslyx, laga mat ihop, ta en kopp te, köpa hämtmat och ha en filmkväll mitt i veckan. Ta ett glas vin och lyxa. Det går precis lika bra en tisdag som en fredag!

Min vecka är redan proppad! Inte så mycket tid för spontanitet direkt.. Men på ett sätt gillar jag det! Inte många kvällar man bara "är". Jo ikväll. Ikväll bara "är" jag. Skönt faktiskt.

- Måndag: Hemmaplugg, träning och soffmys.
- Tisdag: Norrköping och skola, träning, mor och dottermiddag hos Annica & Ida.
- Onsdag: Norrköping igen (hemma sent), glöggmys hos Ette med fina brudarna.
- Torsdag: Norrköping för tredje dagen, träning och solmatochsoffmys med Jutta.
- Fredag: Oplanerad.. (!!!) Fredagsmys?
- Lördag: Dansuppvisning och glöggfest med tjejerna.. Fest alltså! ;)
- Söndag: Soffhäng hela dagen.. Precis som det ska va!

Det va min vecka! Hur ser din ut? <3






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR