Startsidan

Maffian!

Skrivet:    ·  

Här kommer en mer detaljerad update från helgen..
Fredag, känns som semester!! Firar och börjar med sushi och ett glas rött på East. Vidare till Sturehof för drink, vin och en till drink. Efter det behövdes lite mat och piff på rummet. Mötte upp några kusiner för ett glas på terassen(?) som va ett hak under bar himmel. Okej. Tänker att det är dax att gå hem vid 12. Det är ju värt att va pigg till lördag. Eller?! Möter ett killgäng och går före en sjuk kö på Amba. Och här snackar vi kö. Timslång kö. Men vi kommer in på nåt vänster, går före VIPkön och går in gratis. Såklart.

Kvällen som skulle sluta tidigt blev världens bästa (och med utan tvekan med mest alkoholintag).. (!!!)
Mötte gamla polares från Gnesta och sen är vi fast. Gratis är bara förnamnet och drinkar i mängder.

- Vem betalar?
- Vi har en nota i baren, bara drick!

Okej. Slutar med att jag och Adde står på dj' scenen framför ett hundratal hoppande människor som bara kööööör. All in! Musiken pumpar.
Livet leker! Inte så lite! ;)

Lördag, vaknar onykter och äter en liten hotellfrulle. Ingen valuta för pengarna idag inte. Nope. Satsar på söndags frullen. Tur man är hotellgäst två nätter. Spenderar dagen i sängen, kollar nåt vinteros och skrattar så vi dööör.

En dusch och jag är på benen igen. Skapligt pigg om man tänker på alkoholintaget. Jodå. Miranda och Jutta anländer, pigga och fräscha! Iväg till min andra kusse Gustaf för lite förkaka innan SHM. Underbara ni! Öppnar sitt hem för 10 Nyköpingsbor som ska föra innan en konsert. Åh! <3

Maffian va GRYM, OUTSTANDING och helt AMAZING. På riktigt! Värt alla pengar i världen. Låt efter låt och publiken skriker. Det va verkligen en upplevelse!! Taxistrul men några timmar senare på väg till Amba igen. Jag vet att det finns hundra andra ställen, men nu skulle vi ju möta upp ett hockeygäng ju. Får man inte missa. Går in bakvägen och slipper kön (igen). VIPbord, drinkar och ännu en superduperbäst kväll!

Tack till mina fina hotelltjejer för en riktigt bra kväll! Hanna, Jutta och Miranda. <3 Och Foppa, Maddis, Amanda, Inna, Gustaf & Hannele, Greta, Emelie, Carro..

Ni gjorde min helg till den bästa!
Mersmak? Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR