Startsidan

Första uppdateringen!

Skrivet:    ·  

Vaknar av att Lexie står och petar på mig och tycker att jag ska vakna.
God morgon Mia! Kryper ner hos mig och gossar lite innan det är dax att äta (kladda) frukost och iväg till dagis. Underbara unge vad jag älskar dig!

Allt går i ett kan man säga. Kommer va rätt slut på fredag. Dagarna fullt ös, lämnar på skola och dagis, hämtar på dagis, handlar, äter lunch, ut och leka, aktivera sig lite, hämta på skolan, hem och laga mat, mysa med pojkarna, läsa saga, kramas lite mer.. När barnen sover är vi värda ett glas vin och får umgås som bara systrar kan.

Imorrn ska jag lämna Lexie på dagis. Hoppas på no tears.

Ha en bra måndag och håll ställningarna! Love. <3



♡Snuff♡
Skrivet: 2012-11-13,  kl. 08:34:46

Underbart att höra att du har det bra gumman! :D pusssss

Svar: Borta bra men hemma bäst! <3
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR