Startsidan

Tack fina Jossan!

Skrivet:    ·  Allmänt
Födelsedagsfest och sen inflyttningsfest står på lördagens agenda!
Tog med mig Sandra och Hanna och hoppade på bussen, linje ett, mot Bryngan. Jo men visst.
Inte varje dag man åker buss inte! ;)
 
Grill med tillbehör. Bål och vin. Satt ute hela kvällen. Fantastiskt! Och hur fint bodde hon inte då?!
Världens perfekt stora radhus, med nytt kök, helt nytt badbrum med stor yacucci. (Samt en tv i badrummet..)
Stor altan och ja, vad mer kan man begära? Perfekt för Theo och Tilde oxå.
Där hoppas jag kunna sitta och sippa rosé och grilla många gånger i sommar!
 
Sen blev det hamnen och Lotsen. (Tänker inte sluta säga Lotsen.)
Bandet va sådär, men sen körde vi. Bra kväll! Tackar mig själv idag för att jag inte gick på efterfest..
Här kommer lite bilder från kvällen. <3
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR