Startsidan

Morning!

Skrivet:    ·  Allmänt
Morning!
Somnar under en blå himmel och vaknar under ett ganska grått mulet tak. Känns sådär, en till dag på stranden hade ju inte varit helt fel. Men men, vad är väl svensk sommar?
 
Det bästa med lediga dagar, semster och sommarlov är att vakna, ligga och dra sig och inte behöva stressa
upp på morgonen.. Det fick jag njuta av imorse.
Sen kickade jag igång dagen med löpning. Tugn start, ni vet hur det känns när benen ska vika sig när som helst och orken är lixom slut.. Men sen vände det och ger man sig fasen på att man ska fixa det, så gör man det.
Viljan är allt. Allt och lite till.
 
Nu ska jag äta upp min frulle och träffa Cattis & Ida. Puss på er! <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR