Startsidan

Andas morgon

Skrivet:    ·  Allmänt
09.30. Alldeles för tidigt, men ibland måste man. Blev ju ingen efterkaka så då orkar man lite mer.. ;)
Tog en timmes pw med fina Sandra. Summerade gårdagen och svettades som tusan. Skön morgon.
Sen direkt till lägenheten och slog ihjäl några timmar med städning. Har ju som sagt antagit mig flyttstädning åt mina fina Jutta & Tim. För 1500 tog jag med glädje hand om damsugning, fönsterputs, städa ballen, skura ugn och spis, torka golv mm. Klart och färdigt och pengarna kändes sjukt värda.
 
 
Underbar morgon. Ville bara ha all tid i världen och ha med den där picnickorgen, solkrämen, tidningen och plocka fram jordgubbar, kaffe och sitta på bryggan och andas morgon. Men det får bli nästa gång, det lovade vi varann jag & Sandra.
En morgon, en eftermiddagsfika eller en middag. Nu gäller dre verkligen att passa på att njuta.
Ta vara på varenda stund.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR