Startsidan

Vårweekend i Haag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Helgen har varit helt underbar! Det va verkligen mysigt att träffa syrran igen och hennes småttingar!
Trots lite försening gick resan bra. Hittade hela vägen själv, tur att man kan fråga sig fram..
Fick knappt komma innanför dörren fören jag hade två gossiga killar i knät. Åh, vad jag njöt! ;)
Dom är för goa allså! Fredagkvällen spenderades med Linnis, mestadels på balkongen. Jo, lite kallt va det väl, men
vad gör det? Där satt vi, efter att ha lagt pojkarna, och pratade & drack vin.. Massa vin blev det! Fullmåne,
med fin utsikt över hela stan. Haag är mysigt faktiskt. Det va en helmysig kväll.

Lördag och strålande sol! Vi gick promenader, lekte i parker, fikade på torget och det va bara sån vårkänsla i luften!
Helt underbart!! Lite shopping blev det oxå, kom hem med ett par ljusrosa jeans. Det är sommar det! ;)
Linnis hade kirrat barnvakt till lördagskvällen, så vi gick ut! Tog ett par drinkar med Linnis tjejer. Himla trevligt!
Gissa om vi satt ute! ;) Värmelampor gjorde det fullt möjligt och det va bara så härligt!

Söndag hann vi mest med lite morgonmys och sen en rask prommis till tåget. Dax att åka hem. Redan, herregud va tiden gick snabbt. Eftersom Linnis fyllde på söndagen överraskade vi med sång & paket på sängen, jag & Max. Det uppskattades!

Saknar er redan mina fina! Här kommer lite pics på världens sötaste Max & Lexie. Och så lite bilder från ett vårigt Haag!












Puss på mina fina pojkar!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR