Startsidan

Tentan avklarad!

Skrivet:    ·  Allmänt

Upp i ottan, närmare bestämt 05.45. Tidig pw och sen raka vägen till Norrpan med röda faran..
Sen skrev jag tentan. Tentan som är årets viktigaste. Tentan som 20% klarade förra året och 80% kuggade..

Det va en svår tenta, verkligen inte det jag hade lagt mest fokus på. Men vi håller tummen för att det gick vägen! Verkligen! Kom hem runt halv 2 efter lite handling. Sen slocknade jag som en stock. Jag brukar då inte somna sådär inte, men kroppen va trött. Huvudet tomt och all energi slut. Sov över 2 timmar, vaknar helt vimmelkantig och hungrig.. Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen vidare till Ingela för grill och vin! Måste hinna förbi systemet oxå. Lite avslutningsmiddag ikväll, men fina gruppen. Hur det än blir nästa år, kommer jag sakna min grupp. Bästa F ju. Men ikväll ses vi.

Imorrn är det fredag, student och mottagning för Kickis. Hmm, lite kvar att fixa.. Får bli imorrn.

Sen är det lördag och vad händer dååå???!!! GREKLAND, javisst.

OM jag behöver det.
OM jag behöver komma bort, skita i allt och få lite perspektiv.
OM jag behöver sol, bad, lagad mat, lyx och inga måsten.
OM..






Nu ska jag sätta fart här, men lägger nog upp lite bilder imorrn och ett inlägg till kan det nog bli.. ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR