Startsidan

Mitt första vick!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Dom ringde från Långbergsskolan idag och på torsdag ska jag vicka som lärare, för första gången i mitt liv!! Oooooo!!!
Vilken chans! Vilken utmaning! Jag ska undervisa i en helt ny klass som jag aldrig har träffat förut. OÄ, matte och svenska.
Shit, vad har jag gett mig in pååå?! Tänk på mig på torsdag finingar! Börjar ju för sjutton bli nervös redan nu!!

Har haft en tokbra fredag. Efter lite förmiddagsplugg och fix blev det mysig fika på Hellamans med Aneglica. Mys! En del uppdates och lite skvaller. Precis vad man behöver! ;) Sen skippade jag friskis, kom på att jag redan tränat 6 dar i rad den här veckan, så det fick bli en lugn eftermiddag. Köpte hårfärg och fick äntligen bort utväxten. På tiden!










Sen bästaste fredagsmyset med fina Sandra. Köpte taco-dip idag, måste ju testa lite nytt ibland. ;) Lite Let´s dance, bikinikoll och så den här. Nostalgi. Det är bra, det är vackert. Sov gott!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR