Startsidan

Saturday

Skrivet:    ·  Allmänt
Sen blev det lördag och guuud va duktig tjej jag har varit dåå! Vakande runt 10,s en blev det en timmes härlig pw i solen. Kallt, men så skönt! Sen sen frulle. Och efter det.. plugg, plugg, plugg.. Duktiga jag.

Nu mår jag sådär. Ont i huvudet och känner mig seg som tusan. Ont i örat igår, men hoppas det inte är nått på g bara. Blir nog en lugn kväll i soffan. Hmmm, funderar lite, men så blir det nog. Alternativen är fest i Hannas hus, eller häng hos Sanny med Angelica och co. Men orkar nog inte allså. Fast klart man vill.

Lagar nog lite gott, slänger mig i soffan framför Carrie och tjejerna och bara myser. Det är bra för mig.

Köpte nya pw skor häromdagen. Kostade BARA 1000:- Men det va jag värd, behövdes faktiskt. Speciellt om man tänker på hur mycket jag faktiskt går varje dag!!




Adidas, bra skit! Kan verkligen rekommendera allså. Har modellen från 2009 och dom är bara så bra!

Nu ska jag ta en dusch. Puss på er och ha en toppenkväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR