Startsidan

Fullbokad!

Skrivet:    ·  Allmänt

                       


Det är nu, när det är som mörkast och just nu, när man är som tröttast, som man behöver mysiga kvällar och lite skojjiga saker inplanerat. Det har jag satsat på nu ett tag. ;) Ganska så fullt i almanackan nu, men jag gillar´t.

Fredag: Praktik. Träning, solning och mys med Erika
Lördag: Jobb. Tjejträff med Emelie, Ida, Ida, Ida och Ullis.
Söndag: Peppisbak med mamma och träff med Josse.
Måndag: Praktik. Träning. Middag med Ida.
Tisdag: Praktik. Träning. Träffa Hanna.
Onsdag: Praktik. Träning. VILODAG HEMMA.
Torsdag: Praktik. Ut och äta med brudarna och sen.. Melissa Horn!
Fredag: Praktik. Göteborg hela helgen med Elin.

Som sagt, jag gillar när det är full rulle. Men nästa vecka måste jag nog tagga ner lite. Eller vad säger ni?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR