Startsidan

söndagsyoga

Skrivet:    ·  Allmänt




En kopp kaffe, ett päron och lite keso. Dax för morgonyoga!
Eftersom Elin numera har egen yogaklass kändes det som jag verkligen ville testa på yogan på riktigt. 
Hon va verkligen jätteduktig! Har ju bara testat på yoga en gång förut, men jag tror att man måste ge det lite tid och efter en sisådär 10 gånger kanske man börjar komma in i allt på riktigt.

För det krävs mycket, man måste vara 100 procent närvarande och verkligen känna in varje del av kroppen, såväl andning som varenda liten muskel. Men det är givande och man blev faktiskt lugn.

Tog en prommis ner på stan för att äta lite brunch på Expresso House. Mysigt ställe.
Tog en kycklingmacka med kaffe. Mmmm.





Sen hade jag 5 timmars bussresa framför mig. Köpte tidningar, vatten, sallad och frukt och hoppades att tiden skulle gå snabbt. Och faktiskt! Tro det eller ej men vips så va vi hemma i Nypan igen. Sov, pratade i telefon, lyssnade på musik, messade en del och hann faktiskt inte ens öppna tidningarna. Så kan det gå! ;)


Tack BÄSTA Elin för en jättemysig helg! Kommer snart tillbax! ;)




Nu ska jag sova. Hinna läsa lite i mina tidningar som jag betalat dyra pengar för! Sen sova. Imorrn praktik igen.
Hörs snart finisar! Puss!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR