Startsidan

Onsdag.

Skrivet:    ·  Allmänt
Sitter & dricker kaffe efter en halvtimmes svettig pw.. I nya joggingskorna! ;)

Letat länge, men nu hittade jag äntligen ett par som passade. Har ju världens problem med skavsår. Behöver bara titta på ett par nya skor så får jag världens blåsor. I somras blev det tom en jätteinfektion av blåsan, som gärna satt under foten. Gjorde lite ont, ja det gjorde det. Måste sitta som en smäck på foten, annars får man ont.
Blev ett par Nike. Jag gillar!





Ska snart till skolan. En lektion och sen lite info. Är förhoppningsvis hemma tidigare än fem, men man vet ju aldrig. Hinner jag träna vore det kalas, men kan tänka mig att det blir lite stress.

Ska ju nämligen premiära med onsdagsklubben ikväll! Alla brudarna, sista onsdagen varje månad! Ikväll blir det Kakan, Ida, Ida,Cattis, Ullis, Frida. Linn & Emelie kunde inte. Blir trevigt värre. Ska testa thaien på öster.

Nu måste jag rusa. Puss på er & ha en fin dag allihopa! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR