Startsidan

Fredag då.

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va det fredag igen. Kan inte säga att jag pluggat ihjäl mig den första veckan, men det kommer väl dubbelt upp om ett tag kan jag tänka. Har allafall ingen tenta i den första kursen, vilket känns sjukt skönt.

Igår blev det friskis igen. Med Ida, mamma, Annica, Maddis, Angelica, Nathalie.. och massa massa andra! Sjukt mycket folk och sjukt svettigt. Har ju funderat på det här senaste veckan & jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv som under den här veckans träningspass! Vad beror det på?? Att man passerat 25-års strecket? Ah!!

Sen träffade jag Hanna, på rikitgt äntligen. Länge sen.

Oxå kollat lite priser på Ryan, att det kan skilja över 1000:- till samma destination med bara 3 veckors mellanrum. Det är sjukt. Undrar hur Ryan sätter sina priser igentligen. Men tänkte nästan slå till nu allså. En weekwend hos syrran I haag för 300 spänn, tur & retur. Det är ganska bra! ;) Håller tummen att det är lika billigt idag som igår..
Nu blir det en fika i solen. Kom värmen tillbax nu? Härligt. Då blir det bara ben imorrn! Oh yeah!

Saknar mina fina! Lägger ut en bild på världens sötaste Alexander.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR