Startsidan

1,8 kg fläskkarré.. bra skit!

Skrivet:    ·  Allmänt
Har övat adventssånger med barnen idag. Och ritat julkort till tomten. Så mysigt! NU har jag verkligen julstämning, i massor. Bara peppisbaket kvar, men det kommer.

Har ett par favvojeans, ni vet favvo. Som är såå mjuka, väl använda och som funkar till allt. Har länge varit på gränsen till oanvändbara, eftersom dom är lagade typ 2 ggr och väldigt nötta på vissa ställen. Men idag va nog sista dagen. Böjde mig ner på lektionen och vad hör jag?! RITCH! Jahaja. Där sprack dom. Fan. Jättemycket FAN.

Fick köpa mig ett par nya idag, men dom kommer aldrig bli som dom gamla. Aldrig. Suck.

Träning med Idan & mammis, danspasset med waka waka. Det får bli dagens låt. Påminner mycket om i somras. Idas & min låt på nåt vis. Tröttnar aldrig! Sen blev det ÄNTLIGEN tisdagsmys, catch-up-time och goood mat med Idan! Köpte gärna 1,8 kg fläskkarré i bit. Så det blev en del kött om man säger så. Men guud så gott det blev! Sås, kött, sallad & vitlöksbröd. Mmmmm. Nu har vi matis för ett tag oxå, perrfa. Coop Extra för er som är sugna på gott kött. Bra skit! Nu ska jag sova, natti på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR