Startsidan

Godmorgon tisdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej vänner!
Nu va det ett tag sen igen, vart tar tiden vägen? Veckorna rusar, snart är januari slut och vi välkomnar en ny månad, ett steg närmare V Å R E N. Hur underbart?! L Ä N G T A R. 
 
Hur mår ni? 
Status här då. Fortsatt jobb hemma för mig vilket fortfarande känns bra, skönt att slippa stress på mornar och istället kunna njuta av Nyhetsmorgon och en kopp varmt kaffe när jag lämnat Ella. Allt har sina fördelar. Har dock haft (och har) världens huvudvärk som jag tampas med. Spänningshuvudvärk tror jag, fick tips av Hanna att gå till en sjukgymnast. Ska fasen kontakta vc, man blir ju tokig av att ha ont i huvudet. Jimmy gick upp till 25% igår, så nu hoppas vi att det går bra. Han va helt slut igår stackarn, 2h är mycket om man inte är van. Men grym är han min Jimmy! <3 
 
Ella är på föris och busar just nu. Så glad att hon trivs och så glad att hon har en liten, trygg och mysig förskola. Får se hur det blir framöver, ni med barn på förskolor fick säkert samma mail igår om en ev stängning av förskolor. Känns dock rätt långt bort och en nöd-nöd-lösning, men vi får se. 
 
En annan grej vänner! Barn är SÅ anpassningsbara. Ella har ju sovit mestadels i vår säng, det har varit mysigt för oss alla, men för nån vecka sen så bestämde vi ändå att hon skulle somna i sin säng, att hon sen vill komma över till oss om hon vill, är mer än okej, men att hon ändå somnar i sitt rum. 
Och håll i hatten, det har gått hur bra som helst, I N G A protester alls. Så duktig!! Sen varierar det när hon vaknar och vill komma in, några nätter till 05, då har jag hämtat henne och vi har somnat om i vår säng, några nätter till 02 och inatt hade hon kissat igenom blöjan och fick komma över redan vid midnatt. 
Jag tror såhär, när Ella är redo är vi redo. Jag har aldrig puschat henne till nåt om jag känt att hon inte är redo. Men nu va tiden inne. Har oxå kissat och bajsat på pottan. Lilla skrutt! Inte heller där tänker vi puscha henne, vill hon gå på pottan så absolut. Men blöjan är ändå en trygghet för henne, det märks. Blir lättare sen i vår och sommar när man har lite bättre kläder och kan va ute mer. 
 
Ha det bäst nu vänner, njut av att dagarna bara blir ljusare och ljusare och köp tulisar så ofta ni bara kan! Och starta helgerna såhär. Det gör mig lite lyckligare. PUSS
 
 
Här kommer lite bilder från sist, gjorde om lite i badrummet och resultatet blev topp. Jimmy fixade allt och blev nästan ett nytt badrum! <3
 
Före
Efter 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR