Startsidan

Home sweet home

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu är vi äntligen hemma sen några dagar tillbaka. Vår säng, vår lägenhet, vår lukt och att kunna plocka i kylen som man vill. Dröm! Och så är vi en liten familj nu på rikligt! Magiskt och fortfarande nytt, lite läskigt, spännande och fullt av så mycket kärlek! Hon är här hos oss våra lilla älskling! Hon ville ut till mamma & pappa 5 veckor för tidigt, men hon va redo! 
I måndags fick vi alltså komma hem! Och eftersom Ella äter så bra (ammar) så fick sonden ryka. SÅ skönt! Det va bara tufft för lillan, hon ville slita bort den, den va i vägen, och så skulle Jimmy sonda samtidigt som jag ammade var 3 timme. Nu är det fri amning som gäller och det går så bra! Va på BVC igår och vägde och vår älskling hade ökat i vikt! Whoooohooo!! Bra jobbat Ella! 
Första natten hemma gick bra! Hon sov bra, somnade bra och sen vaknade bara för amning. Igår kväll va det lite svårare att komma till ro, hön skrek sådär så det gör ont i mammahjärtat (alltså bara det, jag är mamma nu!!) men sen efter någon timme kom hon äntligen till ro, sov tills min klocka ringde för amning, trött tjej. Sen ammande jag två gånger och hon sov gott däremellan. 
Men skriket gör så ont! Idag vill skruttan mest vara nära hela tiden. Så nu ligger hon på mitt bröst och sussar. Älskade lilla Ella! <3
Så lyxigt att ha fått så många dagar ihop som familj, Jimmys dagar började i tisdags. Så mysigt att göra det här ihop. Vår lilla familj! 

Än så länge försiktiga med besök, så mest familj utan minsta förkylning, och inga barn. Inga stora folksamlingar & extas försiktiga. 

Här kommer lite bilder! Puss från oss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR