Startsidan

Hotellfrukost med mammorna

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 

Klockan är två och vi är hemma från dagens andra promenad! Så underbart väder så verkligen bara att passa på! Hörde på nyhetsmorgon imorse att det kunde va sista "sensommardagen" idag och att imorrn kommer hösten för att stanna. 
Satte klockan imorse (!!) på halv 7 för att hinna göra iordning oss och ta ut iväg på hotellfrukost! Minns knappt när det va sist, men Ella va i magen allafall. Mötte upp Natta, Felicia och Vlora, en kompis till Natta, på hotellkompaniet vid 9. Inte vana att gå upp så tidigt, jag & Ella sover till minst halv 9 på mormarna, men lite mysigt att gå upp med Jimmy när det fortfarande va mörkt ute. 
Lite nervöst innan, eftersom förmiddagarna brukar va Ellas vakentid, allafall fram till halv 12 när vi brukar på promenad, men alla små skötte sov galant och lär mammorna mumsa ifred! Och hade nån vaknat hade det ju funnits flera famnar att mysa i. Och maten har jag ju med mig vart jag än går! Det är skönt. 
Alltid kul och höra hur andra har det, hur deras "rutiner" går, tips & trix. 
På tal om tips, Natta tipsade om hårtorksläte på Spotify. Alltså!! Jag la Ella i vagnen vaken (brukar funka bäst att lägga ner utan skrik om hon redan sover) på med ljudet och hon somnade! Slapp ta upp och lägga ner, ta upp och lägga ner, så får vi hålla på ibland. Men inte nu! Likadant nu när vi skulle ta dagens andra promenad, det där monotona ljudet går hem! Drömmen! Hoppas det fortsätter funka. 

Klockan 4 ska vi (antagligen, om inget annat inträffar) skriva papper på Stenbrinken!!  
Whoop!! En av två lägenheter sålda! 

Nu ska jag ta hand om vår lilla dotter här! 
Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR