Startsidan

God morgon torsdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
4 oktober 
Tänk att det va idag våran lilla tjej skulle göra entré! Sjukt att hon skulle varit kvar i magen tills nu. Men så kom hon 5 veckor tidigt istället och vi blev föräldrar lite tidigare än beräknat. Men vilken gåva, det absolut finaste som hänt! Kan ännu inte riktigt förstå att jag är mamma. Den tanken tar nog ett tag att smälta! <3
Tänk va livet förändras! Från att va två och bara ha varann till att bli tre och ha en liten till i sitt liv som styr en hel vardag. Och den kärleken! Helt obeskrivlig! Ella har utvecklats massor på bara sista veckan, mycket mera med med blicken, ler (är väl egentligen mer ryck än så länge) och är vaken mer. Blivit så stark i nacken och greppar så sött taget om min hand när vi ammar. Det mysigaste! 

Natten då? 
Somnade i soffan 21, sov skönt med Ella på bröstet till 24 (så skönt) sen ammade vi och la oss i sängen. Vaknade dock direkt efter och ville bli lite buren och vaggad till 01:30 sådär. Sen somnade vi igen. Vaknade 05 för lite amning. Somnade om och vaknade igen vid 08. Så fick ihop bra med timmar ändå! Skönt! 
Nu kollar vi nyhetsmorgon och jag ska försöka få i mig lite frukost! Kämpar på med napp här! Beställt lite olika så hoppas hon vill ta nån! Det ger ju sån trygghet för dom små. 

Igår va det BVC och läkarbesök. 3270kg väger Ella nu och klart godkänd på allt ✨
Vår lilla tjej, så duktig! 
Idag ska vi hänga med Natta & Noah! Ska till BVC igen och ta lite prover. Har fått SÅ ont när jag ammar, ren skär smärta. Igår kom tårarna för att det gjorde så ont. Så hoppas få nåt som hjälper. 

Puss på er! 
Nu är min lägenhet på Stenbrinken ute! 

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR