Startsidan

God morgon tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så roligt att så många läser bloggen varje dag, även om jag blivit lite dålig på att uppdatera. Försöker så ofta jag kan! 
Tisdag och inatt smattrade regnet, lite mysigt ändå. Men sen får det gärna klarna upp, promenader är ju lite roligare i sol! Sa det till Natta igår, vilken start på mammaledigheten, vädret har verkligen varit kanon! Sensommarvärme, sköna temperaturer, sol och underbart! Vi har njutit! 
Annars då? Jo dagarna rullar och veckorna springer verkligen! Tiden går så snabbt! 
I helgen hade vi mycket familjetid, älskar helgerna ihop! Lördagen spenderades i Svalsta och Ella fick träffa sina kusiner Vince och Stella och Johannez för första gången! Har ju väntat medvetet eftersom vår lila älskling va så tidig & upp till ett år kommer hon vara i riskzonen för RS. Usch! Så det gäller att va försiktig. Men vilken mysig lördag! Hela familjen i svalsta och bara Josse som saknades. Fick Lasses köttfärssås och spagetti och myste där hela dagen. I söndags tog jag & Ellan en prom i det fina vädret upp till Jimmys mormor & morfar på fika och blev kvar flera timmar. Mysigt! Sen blev det storhandling och söndagsmys. <3

Igår mammafika hos Vlora i Malmbryggshage med Natta & Felicia. Hon hade bakat rawbollar som jag är helt såld på! Har nästan alltid några på lager här hemma om man blir sugen. Så enkla att göra oxå! Vi fikade och barnen skötte sig exemplariskt! Ellan sov nästan hela tiden dock. Så mysigt att dela allt man upplever varje dag med dom som upplever samma, fast på olika sätt. Det ger massor och man kan utbyta så mycket! Kom hem vid 5 så många timmars mammafika blev det! 
Nu ska jag ta lite frukost och sen kommer mamma och myser med oss! 
Ha en fin dag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR