Startsidan

God morgon måndag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va det måndag igen, galet va veckorna går och helgerna oxå. På tok för snabbt! 
Njutit så av att ha Jimmy hemma! Verkligen skillnad att va tre i allt och att få mysa ihop med EllanBellan. Varit i svalsta och gosat, fick god mat och bara spenderade eftermiddagen  i deras soffa. Hann hem och kollade nya serien Sthlm Rekviem - och den måste ni verkligen se! Sjukt bra, svensk kriminalare. 
I söndags hade vi sovmorgon, lång morgon i soffan med kaffe & nyhetsmorgon. Sen firade vi mamma och Ella fick träffa sina kusiner Max & Alexander för första gången! När det inte är små förskolebarn är det okej än så länge. Och snart får Ella träffa Stella & Vincent oxå. Men vi är hellre lite extra försiktiga. 

Nu kollar jag nyhetsmorgon och Ellan äter (på mig, haha) fortfarande ONT men något bättre kanske. Hade kvällsskrik igår (igen). Brukar hålla på runt en timme men igår höll det på längre. Inget hjälpte! Stackars liten. Tillslut glömde hon nog själv varför hon va ledsen. 
Men vid 23 somnade hon på mig i soffan, sen sov vi alla tre till 03 (!!) då gick vi över till sängen, ammade och somnade om. Sen likadant vid 06, somnade om då oxå och vaknade sen 09:20. Så även om det blir avbrott för amning och blöjbyte så fick jag ändå ihop en hel del timmar! Tack Ellabus! <3

Idag blir det prom med mamma, om det bara slutar regna, sen kommer Gunilla och hälsar på efter jobbet. Ha en fin start på veckan! Nu ska jag ta lite kaffe här! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR