Startsidan

God morgon lördag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara lilla unge! Nu har vi haft många nätter i rad med mycket sömn, amning runt 24, 04, 08 ungefär och däremellan somnat om. Så skömt att vakna och känna sig ganska utvilad. Mycket för att jag somnar i soffan och får ofta två timmar innan 24. Men det gör verkligen massor att få sova på nätterna. Hade ju en natt med 2 ynka timmar och den dagen efter va inte rolig, men det va en natt. 
Hoppas hon hajat grejjen med natt och dag  redan nu! Haha man kan ju hoppas! ;) 

Igår blev det långpromenad med Natta & Noah, över 2 timmar va vi ute! Så skömt väder! Lite skrik när jag först lägger ner Ella men sen så, nöjd & glad! Och sover verkligen världsbäst i vagnen! Kommit på att det ät ju DÅ jag får saker gjorda! Kom hem igår efter promisen och hann duscha, tvätta håret, sminka mig och äta frukost. Lyx! Det ät svårare på förmiddagar innan promisen, speciellt efter en bra natt, då är Ella pigg & vaken och vill ha sällis hela förmiddan. Då är det svårare att "hinna" det man vill. Men man får komma på lösningar och rutiner! 

Idag ska vi ta mysmorgon hela lilla familjen och sen åka ut till Svalsta och äta lite. 
Ikväll dubbelavsnitt av den nya svenska serien Sthlm Rekviem som har släppts på Viaplay! Många svenska kriminalare nu, det gillar vi! 
Imorrn fira mamma! Nu blir det nyhetsmorgon och morgonkaffe! Och idag kan jag verkligen få njuta av flera koppar nu när Jimmy är hemma! LYX ✨
Ha en fin helg! Pussar

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR