Startsidan

Hej krispiga måndag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va helgen slut och måndagen är här igen! 
Bästa helgen på länge med allt från fredagsmys med lilla familjen till julstämning och julbak, glögg & fina vänner! Fantastiskt! En hel lördag utan jobb i huset för min Jimmy, spenderades istället hos Natta, Adrian & Noah! Började tidigt med glögg, bakade saffransbullar med vaniljfyllning - saftigt värre - kola med lakrits och så lite tacos på kvällen. Och barnen skötte sig så bra! Ella är ju lite mammig på kvällarna men jag börjar bli van. Får hon bara mysa i min famn så är hon nöjd. 
Första gången sen Ella kom som jag smuttade alkohol, och ja, det va ju inte helt tokigt! ;) Sjukt mysig lördag med stor dos av julstämning! Det ska börjas i tid! 

Kom just hem från en krispig promenad med Natta & Noah. Idag blev det åkpåse för Ellan, kyligt men skönt. Nu äter jag sen lunch & Ella sover i vagnen. Ska planera lite inför onsdag då mammorna kommer hit på lite brunch! 
Och vet ni? Inatt sov Ellan 7 (!!) timmar i sträck! Somnade 22 och vaknade 05. SÅ tacksam när det händer, man vet ju att det kan ändras snabbt. Vår duktiga tjej! <3 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR