Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Bästa fredag! Klockan är efter 10 och jag & Ella har just fixat frukost här. Ellan sitter i babysittern och jag dricker kaffe. Missade gärna Nyhetsmorgon här! Ammade i sängen imorse och hann både ta en snabb, med betoning på snabb, dusch, bädda sängen och sminka mig! Skön start på dagen! Och så jobbar Jimmy hemma. DRÖM! 
Natten då? Tänk att det är det ständiga samtalsämnet bland småbarnsföräldrar, nätterna och bajsblöjor haha! Och så faserna, inte att glömma dom! ;) Hett samtalsämne! 
Somnade sent igår, Ella har ju varit har ju varit ganska kvällspigg och igår efter att Ida & Annica och mamma gick så tog set en stund innan hon kom till ro, 23:30 somnad vi. Testade även inatt att bära över henne till nestet när hon sov djupt och där som hon sen till 05:15 (nästan 6 timmar utan mat! Duktiga lilla tjej!)  Men hon sov lite oroligt mellan 04-05:15 inte vaket utan sovandes, men jag dov ju lite halvt då istället. Ammade vid 05 & och somnade om sen. Vaknade med Jimmy 07:20 typ och somnade om lite till. Skönt när man inte måste upp till nåt! Idag ska vi mest mysa inne, kanske ta en prom, och sen till huset och BVC på em! Spännande och se hur mycket hon har ökat vår lilla tjej!  
Och så efterlängtat FREDAGSMYS sen! <3
Gårdagens middag SÅ mysig btw, Ella fick gosa hos Ida, en klar favorit och träffa Annica för första gången! Mysigt och se att livet innan Ella faktiskt funkar lika brs nu som då. På ett annat sätt bara, på Ellas villkor. 

Nu ska jag underhålla Ella lite! Ha en fin ftedag kära ni! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR