Startsidan

Morning!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina!
Solig promenad till jobbet imorse, men skinnjackan fick stanna hemma, såg på yr att det ska komma "Heavy rain" vid lunch. Aja, då är man ju inne allafall! Och i helgen kommer sommarvärmen! Hoppas den stannar, alltså nu längtar man mer än nånsin! Hoppas allt är bra med er?
Full fart på jobbet, tryck på telefonerna, intropass med den nya tjejen och så ja där va klockan 17. Galet.
Blir alldeles dagvild, torsdag redan!
1 maj spenderades med sovmorgon, långfrukost, promenad med älskling och så iväg till min gamla lägenhet och fira Josse som fyllde hela 27! Fick träffa en tvåmånaders och busa med både Vincent och Stellabus. Hela släkten Eklund samlad! Alltid högt till tak och mycket skratt! Bästa ni! <3
 
Idag efter jobbet ska jag äntligen få träffa min Alle! Som jag har längtat! <3
En LÅNG fika och massa update, det blir gos!
 
Ha en fin dag!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR