Startsidan

Fredag! <3

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag och på plats på jobbet!
 
Besök hos BM idag 8:00! Går på Kvinnohälsan och måste säga att dom är bara helt underbara! Bästa Karin! Så omtänksamma och bryr sig verkligen, känns så tryggt.
Fick lyssna på pyrets hjärtljud. SÅ härligt! <3 
Pick, pick, pick! Redan när jag fick lyssna för allra första gången så fick jag lixom bekräftat att det va en liten tjej i min mage. Hjärtslagen gick så fort och det är tydligen en tecken på att det är en tjej!
Annars va alla värden bra! Blodvärde och järnvärde över förväntan bra och inget på urinstickan, vilket va skönt. Knappt nån viktuppgång och rådet att äta mellis! Så en extra banan mellan måltiderna får det bli. Bara den är iskall så går det hem! Det här med cravings alltså.. Har ju inget direkt så, bara att när jag väl äter nåt jag är sugen på så vill jag aldrig mer se det! Som igår, åt Lohilos chokladglass på kvällen, men när jag ätit så fick jag sån avsmak och mådde illa så nu blir det inget mer av det! Det enda jag kan faktiskt vara sugen på är plocksallad, kall sås och iskall melon! Det går hem! Haha, konstigt det där!
 
Nu ska jag jobba vidare! Kramar! <3

Nya skorna blev en favvo direkt! SÅ sköna!
 

Gårdagens fika i solen med min fina Natta! <3
 

Glassen som gick hem, en stund alla fall!
 
 
♡Linda Ph♡
Skrivet: 2018-05-19,  kl. 17:31:19 Blogg:  http://lindaph.blogg.se/

så fina skor du har :)

Svar: Tack snälla! Redan en favvo!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR