Startsidan

Soliga tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken morgon!
Så mycket lättare att vakna när solen skiner! Och känna värmen i ryggen när man promenerar till jobbet, så skönt! Igår blev det pump med Natta - bästa releasen! Sista benlåten ajajaj! Men plötsligt blev axellåten en favvo, grymma låten gör att man känner sig starkare än någonsin! Haha, tänk va musik kan göra!! Och så kul att köra ihop med bästa Natta! <3
 
Snart lunch och efter jobbet ska jag äntligen göra mina naglar, avbokade i fredags då Na inte va på plats, det är ju henne man vill gå till, dom andra vågar jag inte gå till, har hört hur fel det kan bli. Så bättre att vänta, 7 veckor sen sist, så jaaaa jag behöver.
 
PUSS på solen idag! <3
 
Gårdagens färgsprakande wok!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR