Startsidan

Onsdag kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Ligger i soffan och kollar tv. Älskling är iväg på styrelsemöte ikväll så jag roar mig själv. Varit på långgrunda med mami efter jobbet, sen bara myst hemma. Ätit frukost till middag - sånt man får ibland. 
Och äntligen har jag fina naglar igen, nästan två månader sen jag gjorde mina i fransk ombre och nu va det dax igen! Na va tillbaka så då blev det slag i saken! Hon är grym, snabb och så proffsig! Däremot är det henne och ingen annan där jag går till. Har bara sett hur dåligt det kan bli. Inte okej! Man lägger ju ändå pengar på det varje månad, då ska man bli nöjd! 
Imorrn väntar en heldag i Malmköping MWs kollegor! Medarbetardag fram till em, ska bli så kul! Kommer bli givande! 
Sen mysig kvällsfika med fina Natta! Och så vips är det fredag! Ha en skön kväll! Puss! <3

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR