Startsidan

Helgen <3

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken helg! MAGISKT VÄDER minst sagt!
Och även om vi haft fullt program så har vi ändå njutit av solen, promenader och bara värmen!
I lördags tog jag mig ut på en pw på piren, solen visade sig efter en stund och jag hittade årets första vårblommor!
Det är lika häftigt varje vår! Alla vårtecken.
Sen åkte vi till Harg för att fira pappis som fyllde! Bara familjen på middag, vilket va lagom och mysigt. Och så kul att se syster med familj igen! Två helger i rad - vilken lyx! Mamma hade lagat god mat (måste raderat bilderna?) Kycklingfilé, god sallad, baguetter som hag och Jimmy bakade, goda pajer, tomat & mozarella, rostbiff, såser och ost & kex. Mums! I söndags gick jag upp med tuppen och mötte upp Natta för en liten promis till Companiet. Frulledax! Och om vi älskarhotellfrukost! Inte bara för att det finns så mycket att välja på, utan för allt, stämningen, att man får sitta i timmar och sippa kaffe, prata och äta gott. Så sjukt mysig start på dagen. Amanda va sjukis så henne lämnade vi hemma. Satt från 9-11:30 och bara myste. Sen tog vi hamnenpromenaden hem i strålande sol! Vädret alltså! SÅ underbart! Lockade även ut Jimmy på en promis när jag kom hem!
Sen va det dags för 3 årskalas för Vincent! Mysigt och hela släkten samlad, plus lite kompisar. Fullt hus i Svalsta minst sagt! Sen tog vi kväll, lagade filodegspizza och kollade Robinsson.
Tack för solen i helgen och för söndagens frulle med fina Natta! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR