Startsidan

God morgon lördag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Fint! Ligger i sängen och sippar kaffe med nyhetsmorgon på. Livet! 
Fredagen blev en boostfredag av rang! Pigg och glad, finlunch med kollegor på Voyage & på eftermiddagen hade jag medarbetarsamtal med Stina. På första punkten hade vi 15 minuter, för oss tog det dryga timmen, så nej, vi hann inte klart! Får fortsätta nästa fredag. Men vilken boost! Gick igenom 2017 med mål och personlighetsutveckling, mitt hadledarskap och mina resultat. Så otroligt givande! Och jag fick så mycket! Tänk va fantastiskt, vilken roll jag har fått, vilken utveckling jag gjort. En resa sen jag började i augusti 2016. Lyckligt lottad! Tack Stina för alla värmande ord! Det gav massor! <3

Nu ska vi upp och äta frulle, sen iväg till Norrköping EM och kolla lite möbler. Sugna på ny soffa! I EM kalas för Livan som fyller 14! Jäklar va kalas det är i våra familjer på våren!  Och imorrn kommer Ida på brunch! Vilken mysig helg!  <3

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR