Startsidan

Sommarkväll & jordgubbstårta

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina fredag! 
7h sömn borde väl räcka? Får slumra på klippan imorrn helt enkelt! 
Igår hade vi släkten Eklund här på firande i efterskott, slängde ihop två pajer i onsdags kväll & en jordgubbstårta på en 20 igår efter jobbet! Och allt länsat! Blev tydligen en hit, visste knappt själv att jag kunde freebasa så, kanske blir en bullmamma av mig ändå! ;) Nejdå, men ibland är det mysigt och extra kul när det är så uppskattat! Fina blommor, presentkort & pengar, så bra! 
Slängde i en färg på Jenny vid halv 10 när nästan alla gått så det blev en rätt sen kväll, men så mysigt! Stella gick lös på alla nallar jag köpt och hade modevisning i mina klänningar, sötnosen hon älskar verkligen allt tjejigt! 
"Wow" uttryckte hon när hon såg sig i spegeln, "titta va vacker Mijan" 
Lilla älskling! 

Ha en fin fredag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR